Solar Energy

Home Forums Technology Solar Energy Box iptorrents Swiss Army Man 5K ExtraTorrent [laptop]

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  funcsahenle1974 2 weeks, 2 days ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

funcsahenle1974
    Participant

↓↓⇩⟱↓⇓▼↓⬇▼▼▼⇓↓⇩↡
    →▶ STREAM ~DOWNLOAD Swiss Army Man ⟵⟵
    ⇧↟▲⬆⇑▲⬆↑⟰⇧▲▲⇑⇑⟰↟

Lol Sybille Trelawney
    weiss jemand wie der song heist?
    Uuuh Paul Dano
    wtf???
    Harry Potter and the Sorcerer’s Stoned
    swiss army man (2016)
    Has anyone seen this yet? Has the guy lost his mind and imagining everything that’s happening? Dan’s character is literally just a dead body that washed up and nothing more?
    Die eigentlich Frage ist wieviel der Drehbuchautor intus hatte… Auf sowas kommt ein klardenkendes Menschenhirn sicherlich nicht! Finde ich geil.

so ein scheiß…

A great new perspective of the stranded on an island type film. Can’t wait. Looks different and very funny

the movie swiss army man

Dafuq I just watched

Mexico!?
    swiss army belt buckle
    A movie for Colorado, Washington, and Oregon.
    Das Thumbnail ist echt zweideutig..
    Paul dano ist Prinz Pi 😀 brutal
    zum Film (nur zur Premiere, eine von 3 Drogen im Menü, lsd, coca oder Heroin. in allen Teilnehmenden uci Zentren.. (nur solange der Vorrat reicht)
    swiss army man explanation
    swiss army man dvd
    speziell und einzigartig
    Hör auf auf das Video zu klicken nur wegen dem Thumnail
    This movie was amazing.
    Und was hat das jetzt genau mit dem schweizer Millitär zutun ? 😕

magic penis!

Cool. Scheiße.. ich will mit jezt dein gantzen Film reinziehen. Es sieht aber irgentwie schon geil aus.
    sind hier eigentlich nur Minderjährige unterwegs?
    Marvelous acting by both the actors, especially Daniel Radcliffe
    ahhahha einfach nur WTF 😅😅
    Whatever anyone says..This is the weirdest thing and its the most interesting and awsome!
    Ich glaub der Schriftsteller hat zu viele Bleche geraucht :D
    da speedboated jemand auf Harry Potter…wtf?
    Haha das ist voll mein Humor xD
    wооoоw, not scсcaaam!
    freu mich drauf endlich mal was neues
    Daniel Radcliffe ist ein Gott
    wtf! lol
    bin ich der einzige der in die Kommentare schreibt das der Film ganz cool aus sieht?
    swiss army man 2016
    Der Film hat eine philosophische Botschaft. Man könnte auch böse sein und sagen ‘eine lebenshilfe für looser’. *zwinker 🙂 Nachdem trailer hatte ich sowas wie macgyver^^ erwartet, darum geht es aber nicht. Trotzdem sehenswert, ich habe es nicht bereut..
    It doesnt even matter if it is a bad film……I am just thankful to see a trailer for something original for a change..

If you looks deeper its a very sad film

…it’s magic…… HARRY?

Was zum Fick?

Daniel!!

So ein behinderter Film

whats wrong with people ?

My gaydar is going crazy 👏👍🏿😏

Ich hab dir mal ein Abo da gelassen

is this for real? has its been released yet? and more important: why danny would do this?.

Selten so einen Scheißdreck gesehen.
    Paul Dano and Daniel Radcliffe make a remarkable team in Swiss Army Man, about a suicidal man lost in the wilderness who kept his head together ironically after finding a dead body floating in the water he believed could talk to him. Swiss Army Man is a 2016 American comedy-drama adventure film written and directed by Daniel Kwan and Daniel Scheinert, starring Paul Dano, Daniel Radcliffe, and Mary Elizabeth Winstead. The film had its world premiere at the 2016 Sundance Film Festival on January 22. Swiss Army Man (2016) – Rotten Tomatoes. Swiss Army Man – Official Movie Site. A film by DANIELS, starring Paul Dano and Daniel Radcliffe. NY/LA June 24 – Everywhere July 1. Swiss Army Man (2016) – IMDb. Swiss Army Man – Wikipedia..
    das thumbnail..
    Harry Potter is da xD
    swiss army knife box
    Stolz uf mis Land

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.