How to make money

Home Forums Business and Finance How to make money Pc nej tilmeld Psycho-Pass: The Movie fuld

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  inboapresche1974 1 week, 6 days ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

inboapresche1974
    Participant

⟱↓⟱⇓⟱⟱⟱↓↡▼⇓↓▼▼⟱▼▼
    ➠➝➜ DOWNLOAD~ STREAM Psycho-Pass: The Movie ←◀⇐
    ⇧↑⟰▲▲⇪↟⟰⟰↑⟰⇧↑⬆↟↟⇑

Tredje Bedste psykologiske thriller Anime i verden …. ved siden af ​​Code Geass and Death Bemærk selvfølgelig ….. Jeg pumpes !!!!!!!!!!!.
    Efter terror i resonans – Zankyou ingen terror ved ikke, hvordan det vil være interessant, det var en af ​​de fantastiske, selv den mest set i mit liv. Og desværre tror ikke nogen anden lignende eller bedre anime end det: /.

Jeg ved, at showet gik ned ad bakke, da de forlod SAO, men det siger ikke, at jeg ikke er meget begejstret for at se dette.

Jeg er så begejstret for at se dette og se flere kirito og asuna øjeblikke lol

YASSS giver mig Akane / Shinya øjeblikke! Fantastisk jeg kan ikke vente på dette, marts kunne ikke komme før! Dette bliver højdepunktet i næste måned! : D

OMG bedste film i 2017 CANT WAIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis du valgte at se dette på engelsk dub kill urself

Jeg sender virkelig Akane med Ginoza nu; han er mere sammensat og omsorgsfuld end Kogami.

Vi har brug for en os frigivelsesdato

Jeg foretrækker sædvanligvis engelskunderlag over engelsk dubs, men hørelsen den japanske stemme aktører forsøger at tale ENGRISH i nogle scener var sååå, at det ødelagde hele scenen hver gang de forsøger at gøre det, foretrækker DUB på dette en meget bedre! .

Jeg vil hellere se dragonball evolution end dette skrald lmao.

Uhm … Så Akane var ikke her endnu … Uhmm … så vil disse være filmserier eller vil det være en film med tre sager på samme tid? … Uhmm ….
    Det er bare et spil eller – det er bare anime

Hvad med IGN viser os disse kinesiske tegnefilm?
    Godt modvilje sao men damn kirito er varmt herinde: Q
    Wow
    ахиренно
    Kan nogen nævne den ost på 0,55 min plzz
    Jeg har kun set det første psykopass og ikke sæson 2, og det gør mig virkelig forvirret og ophidset på samme tid. Kan nogen venligst forklare, at wtf foregår?.
    GUD! Jeg elsker musikken og animationen er fantastisk 😍
    Ikke at jeg ikke kan lide serien, men …. har vi virkelig brug for dette?
    Opkald af pligt sort ops 3 psyko-pass forudbestilling nu

Altid godt at se kirito skinne velkommen tilbage
    Guys kan nogen fortælle mig, hvad er navnet på den episke musik efter 0:55?

mere rigtige Dominatorer !!!!!!!!!!!
    hvorfor de ikke bare kysse?

Dub lyder bare forkert.
    I kærlighed til denne anime er den største pige personlighed så svært at finde i en anden animes, nu er 90% af pigerne irriterende, men hun er ikke og hendes karakter udvikler sig så meget, jeg vil have en anden session.
    Den sølvhårpige har det samme udseende som prinsessen i loghorisonten
    Jeg kan ikke vente på dub, fordi de dele, der tales på engelsk (70% af dialogen er japanske folk er / taler engelsk) er smertefulde at lytte til. hvorfor kan de ikke holde hele filmen på japansk: – ((.

Visualerne ser fantastiske ud.
    Det gør ondt på mig for at se, at akan ikke vil være med kogami i det tredje tilfælde. Jeg vil virkelig se dem i gang sammen igen.
    Hvad er det problem, de står over for denne gang? Første bue blev fast i et spil, 2. blev Kirito redde sin gf fra at blive voldtaget eller noget, 3. var et mord mysterium og 4. var at tilbringe tid med en indlagt pige. Den 5. bue er, at folk bliver fordybet i et spil og tager det for alvorligt? Jeg kan ikke rigtig se, hvordan der er et problem her (undtagen at børn raser på hinanden).

Wow Jeg så dette på for et år siden. Med engelsk undertekster. Det var anstændigt. Jeg tror ikke, jeg vil tage et sekund, bare fordi det er på engelsk nu.
    Jeg hader stadig disse tidskibe gennem episoderne, det er grunden til, at jeg hader SAO.

Subs> Dubs Specielt vidste dette var af Funimation, hvem gør de værste dubs disse dage.
    Fantastisk film og en fantastisk anime !!
    Så de kombinerede kun de to sæsoner til en film måske – + – = +
    De skulle have lavet Long Sword Online: Kirito's Harem i stedet for dette.
    Como eu faço pra achar de bleach
    Jeg spekulerer på, når de laver en engelsk dub version af traileren
    Hvad hedder OST'en, der starter midt i videoen? Eller i det mindste hvordan kan jeg finde det?

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.